Syfqhh's

Another Book

New book.

Leave a Comment
Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Well , to be honest agak kekok bila mana kau lama tak menaip dalam belog kau sendiri. HAHA!
So, basiclly aku akan cerita semula apa yang aku telah lalui. HAHA!
Like seriously, yuyu? Asal ko sikit-sikit nak HAHA?? HAHA!

Dah, so this is my 2nd year ke third year ea. hahah! In sha Allah tahun depan akan menghabiskan pengajian dan penempatan aku di Kuala Lumpur yang tercinta ini. Pejam celik pejam celik dah nak habis dah aku belajar. And aku terus terang aku tak suka sem 5 aku yang sudah. Result alhamdulillah maintain (terkumpul je.) yang lain semua ke laut and I dont need to mention it. Tak penting.

Jadinya sem 6 ni, biarlah aku ambil buku baru, pen baru untuk aku mula semua mencari apa yang aku mahukan dalam hidup aku yang sebenarnya. Untuk insan yang lemah macam a
ku ni, bukan mudah aku nak bangun balik . Plus aku tak kenal erti putus asa. Aku percaya ada keajaiban yang Allah akan beri kalau kita sentiasa bersangka baik dan bergantung harap pada kekuasaan Nya.

First of all, aku kena start daripada manner aku sendiri. Aku tahu aku a bit stubborn , rude and so on . But that's why I need to stop all of those thing. Berbuat baik sesama manusia. Biarkan kita belajar. Stop melawan dan rendahkan ego. Itu yang penting.

SO, selamat menyambut Ramadhan alMubarak.May Allah grant us Jannah, amiin.




Next Post Newer Post Previous Post Older Post Home

0 comments :

Post a Comment